FAQ
Bestellingen en Levering
Hoelang duurt de levering
Op werkdagen voor 23:59 besteld = Morgen in huis!
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackinglink om je pakket te volgen.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, wij bieden gratis verzending op alle bestellingen.
Retouren en Garantie
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je kunt producten binnen 14 retourneren, mits deze in originele staat zijn. Neem contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.
Hoe werkt de garantie?
Al onze producten worden geleverd met een garantie van 2 jaar. Deze garantie dekt fabricagefouten, maar niet de normale slijtage of schade door verkeerd gebruik.
Wat als mijn product beschadigd aankomt?
Neem contact met ons op en stuur foto’s van het beschadigde product. Wij zorgen voor een snelle oplossing.
Producten en Onderhoud
Zijn de zonnebrillen UV-beschermend?
Ja, onze zonnebrillen bieden 100% UV-bescherming om je ogen te beschermen tegen schadelijke straling.
Zijn de horloges waterdicht?
Ja de horloges zijn waterdicht. Controleer de specificaties van het horloge voor meer informatie.
Hoe onderhoud ik mijn horloge of zonnebril?
Gebruik een zachte, droge doek om je producten schoon te maken. Vermijd agressieve schoonmaakmiddelen.
Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt ons bereiken via e-mail op mysticmiragenl@gmail.com of via ons contactformulier. Wij reageren doorgaans binnen 24 uur.
Kan ik mijn bestelling aanpassen nadat ik deze heb geplaatst?
Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.